Wil je een testimonial geven?
Mijn dank is groot en eeuwigdurend! Hieronder wat tips en praktische informatie.
“Voor, tijdens en na”
Ik ben blij met elke testimonial, maar als je er een beetje “voor, tijdens, na” in kan fietsen, zou dat helemaal geweldig zijn. Laat je dus leiden door de volgende elementen:
- Voor – waarom ging je met me werken, wat was het ‘probleem’ wat je wilde oplossen? Dit is de aanleiding voor onze samenwerking.
- Tijdens – hoe heb je de dienstverlening ervaren? Verwerk ook de naam van de dienst in je aanbeveling.
- Na – wat heeft het je opgeleverd? Dat kan praktisch zijn, maar ook gevoelsmatig door bijvoorbeeld gemoedsrust.
5 concrete vragen
Ik heb hiervoor 5 concrete vragen aan je:
- Welk probleem ervaarde je voordat we begonnen met samenwerken?
- Welk gevoel gaf dat probleem je?
- Wat heb je eerst zelf gedaan voor onze samenwerking?
- Waarom koos je Sandra om je te helpen?
- Hoe is de situatie verbeterd door onze hulp?
Geef je testimonial via Google, LinkedIn of mail ‘m
Via Google Reviews (voorkeur)
- Ga naar mijn Google Reviews
- Klik op de blauwe knop “Een review schrijven” als er niet automatisch een pop up verschijnt.
- Een foto hoeft niet en mag wel. Dat geldt ook voor je naam; je kunt een afgeleide gebruiken.
Een aanbeveling op LinkedIn
- Ga naar mijn LinkedIn-profiel
- Scroll naar “Aanbevelingen”
- Klik op “Sandra aanbevelen”
Gewoon per e-mail
- Dat kan natuurlijk ook: team@financieleplanningml.nl